What's new

Welcome to HvH Forum!

SignUp Now! Download Free HvH CS:GO Cheats, CFG, LUA/JS Scripts, And More!


SignUp Now!
Safe file, file was approved, and checked by Staff, and it is safe to use. Learn more about files status! Report copyright abuse!
New member
User ID
12177
Messages
20
Reactions
8
Level
10
VirusTotal.com Link:
Analyze suspicious files to detect types of malware.

Screenshot of Cheat Menu:

TZ6S7Bd.jpeg

CFG Path: Documents/fool (old cheat was named foolish, just lazy...)

Some retard said he was gonna "leak" my cheat (had plans for it to be public anyway once it's finished), but he was going to post a broken build. Here's a fixed build, has shit like hand and weapon chams, fakeflick, lagwalk, decent dt, decent resolver, most visual things are customizable or will be customizable soon.

This is a WIP and this also isn't the newest .dll, but still feel free to lmk if there's any cheat-breaking bugs.
 

Attachments

  • Elysium 2018 + cfg .tar
    3.7 MB · Views: 101
New member
User ID
21
Messages
44
Reactions
9
Level
15
Looks like shit, but I feel like it’s p, +rep
 
New member
User ID
6512
Messages
22
Reactions
3
Level
10
do you have a discord server for this cheat? I'd love to be able to make suggestions in there etc
 
New member
User ID
12177
Messages
20
Reactions
8
Level
10
BHOP IS COMPLETELY USELESS WTF
Hopefully that's just because it's an old build/old bug? Bhop works fine on my end. Maybe disable crouch in air, that caused issues on old builds but I don't think this build is old enough to still have that.
 
New member
User ID
12177
Messages
20
Reactions
8
Level
10
What material did you use for the animated wireframe?
sprites/light_glow04
Note the material is not animated, you need to do that yourself. You can also toss the .dll into something like a hex editor and see the materials I used for all chams.
 
New member
User ID
12849
Messages
2
Reactions
0
Level
1
sprites/light_glow04
Note the material is not animated, you need to do that yourself. You can also toss the .dll into something like a hex editor and see the materials I used for all chams.
ah thank you, finally someone who doesnt shit on everyone for just asking

btw do u have a discord server for the cheat so i can get future updates?
 
Last edited:
New member
User ID
10533
Messages
13
Reactions
4
Level
3
dudeee drop dc for this right nowwwwwwwwwwwwwww
 
New member
User ID
10533
Messages
13
Reactions
4
Level
3
cheat looks pog! but im lost with all this features
 
New member
User ID
10533
Messages
13
Reactions
4
Level
3
ahhhh dude fr this shit is so good wtf!
 
New member
User ID
12177
Messages
20
Reactions
8
Level
10
FYI I get wrist surgery today so next update will be in 1.5 to 2ish weeks hopefully.
What I've done so far:
New hitsounds and hitsound volume slider
Rifk-esk aa arrows
More cham mats
Obviously there's a good chunk more to do but here's my disc server, very simple and low maintenance.
dunno how active I'll be until I heal but updates will be posted there.
 
New member
User ID
6512
Messages
22
Reactions
3
Level
10
Multipoint is broken in this cheat xd
 

Create an account or login to comment

You must be a member in order to leave a comment

Create account

Create an account on our community. It's easy!

Log in

Already have an account? Log in here.

  • Tags
    cheat dll elysium
  • Top